Novemberkväll

Novemberkylan har nu nått mig. Förkyld och halsont. Dricker flera koppar med té om dagarna i hopp om att jag ska bli frisk. Veckorna har passerat väldigt fort känns det som och snart är det jul och efter jul väntar gymnasievalet. Det har klarnat lite i mitt huvud om valet dessa veckor och förhoppningsvis är allt klart när det väl är dags att välja. Pluggar som en tok för att komma in på vilket program och skola jag än väljer. Åhh, någon som kan säga några fina ord för att lugna mig lite? Kram
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

do you hav nu började jag skriva på engelska? (suttit för mycket vid tumblr, som jag tänkte fråga dig om du har, såå: har du tumblr?:)

Svar: hehe, nej tyvärr jag har inte tumblr :)
None None

2012-11-23 @ 22:59:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0