Får inte låta stressen ta över

Jag vill gråta men jag blundar 
Jag vill skrika men jag tar ett djupt andetag 
Jag vill gå därifrån men jag stannar
Jag vill släppa ut mina känslor men tänker, det blir bättre...
...förhoppningsvis.
 
Stressen blir alldeles för mycket ibland. Har hållit allt inom mig.  Igår klarade jag inte av det längre. Släppte ut min känslor och det kändes genast bättre. Ibland måste man få gråta. Låta allt det negativa rinna med tårarna. 
 
Ikväll väntas bio, breaking dawn, med vänner, som jag har väntat. Jag ska försöka att slappna av i helgen för att kunna orka med den kommande veckan. Några timmars jobb imorrn eftermiddag/kväll bara. Kanske ha lite lussebullsbak? Ha en superfin fredagkväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0