En symfoni av känslor

 
Igår kväll somnade jag med ett härligt rus i kroppen, idag vaknade jag upp efter 11 timmars god sömn med ett härligt rus i kroppen. Breaking dawn del 2 var såå värd väntan. En symfoni av känslor spelades upp inom mig. Så väl gjord, alla dessa detaljer. Och åhh skådespelarna, Edward (!), Jacob, Bella, Renesmee, jag kan fortsätta skriva för alla var helt perfekta. Blir lika exalterad varje gång jag tänker på det. En upplevelse som bör ses på bio. Jag kommer nog aldrig uppleva riktigt samma känsla nästa gång jag ser den, för det bästa var alla oväntade vändningar i filmen. Men åhh vad den kommer ses när den kommer ut på DVD. Filmen var till och med bättre en alla böcker! Jag vill nästan inte sluta skriva om den, men nu sätter jag punkt.
bildkälla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0