Etiketter och annat fint

För att göra paket du ska ge bort extra fint är mitt bästa tips att göra fina etiketter.
Jag använde mig av lite tjockare papper i färgerna grönt svart och brunt. Jag klippte sedan ut den formen på etiketten jag ville ha, där jag knöt fast en röd rosett. Sedan satte jag dit fina spetsband. När jag var nöjd skrev jag vem det var till osv och satte dit dem på paketet med duppelhäftande tejp.
Jag gjorde även lite fina julkort! De röda bandet är likadant som i förra inlägget -från Bokia, 8kr. Spetsbandet är bara att sätta dit, det är egentligen till för scrapbooking och är från clas ohlson. Jag använde mig av en tunnare typ av dubbelhäftande tejp som är till för foto, som jag tror är köpt på clas ohlson. Tillsist skrev jag med en silverpenna från Bokia!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0