2012-12-28

Igår  hade jag och Sofia ännu ett litet Prison Breakmarathon och på kvällen tränade vi lite, känner mig usel för jag orkade knappt någonting (inte tränat på en månad...) Idag har jag haft en shoppingdag med mamma och syster i trängslen på mellandagsrean. Hem fick jag med mig två nya väskor och ännu en tékopp. Lyckan är total över att ha hitta två nya väskor efter att letat efter en i ett halvår. Mitt jullov har än så länge mest bestått av att ta de lugnt, vilket är väldigt skönt och välbehövligt. Måste ladda inför vårterminen(nationella prov och allt sådant), och så måste jag bestämma mig över gymnasievalet, usch står mellan två olika program och vet inte hur jag ska välja! Vill inte tänka på något av de så nu ska jag sluta stressa upp mig, ni får ha det så bra!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0