onsdagsbestyr

gymnasiemässa hela dagen igår. jag blev mest avskräckt när det var så mycket folk och alla tryckte broschyrer i famnen på mig. och så har jag ändrat mig igen. jag vet inte hur jag ska kunna bestämma mig för en vecka senare har jag andra planer. men det löser sig förhoppningsvis tillslut.
 
dagen började med en 2 timmar och 40 min lång uppsatsskrivning i ämnet svenska. jag hoppas på att det gick bra, det kändes så i alla fall. nu ska jag fortsätta plugga. ikväll ska jag till min farmor som fyller och träffa släkten, det blir nog kul!

Kommentarer
Postat av: aina [fotoblogg]

Fin bild :)

Svar: Tack! :)
None None

2012-10-17 @ 17:56:07
URL: http://ainaphoto.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0